Αντιμετωπίστε την κυτταρίτιδα από μέσα με τα φυσικά συστατικά της διατροφής

Η κυτταρίτιδα είναι μία κατάσταση που επηρεάζει ολόκληρη την αρχιτεκτονική σε σημεία του σώματος ακριβώς κάτω από την επιδερμίδα: από την συσσώρευση λίπους και υγρών, μέχρι τη συνοχή του δέρματος & την καλή κυκλοφορία του αίματος.

Δεν αφορά μόνο τα άτομα με παραπάνω κιλά, αλλά το 90% των γυναικών. Τι κάνει όμως το υπόλοιπο 10% να μην έχει κυτταρίτιδα; Οι μη ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες φαίνεται πως επιδεινώνουν αυτό που οι περισσότερες γυναίκες γνωρίζουν ως «όψη φλοιού πορτοκαλιού».

Μαζί με κάθε προσπάθειά σας για να αντιμετωπίσετε την κυτταρίτιδα δοκιμάστε να υιοθετήσετε τις παρακάτω αλλαγές, με στόχο μία διατροφή που θα σας εξασφαλίσει: μειωμένη αποθήκευση λίπους, αναδόμηση της επιδερμίδας, καλή κυκλοφορία του αίματος και μείωση της κατακράτησης υγρών και τοξινών.

Πείτε όχι στους εύκολους υδατάνθρακες, γιατί ο οργανισμός έχει την κακή συνήθεια να τους απορροφά γρήγορα και να τους αποθηκεύει σαν λίπος. Σε αυτούς ανήκουν η ζάχαρη, τα αναψυκτικά με ζάχαρη, τα γλυκά,  τα «άσπρα» σιτηρά (ψωμί, ζύμες, μακαρόνια) και τα έτοιμα γεύματα.

Βάλτε στη διατροφή σας περισσότερα φρούτα και τα λαχανικά, γιατί περιέχουν θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη C, που ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου άρα και τη δομή του δέρματος. Πολύ πλούσιες πηγές βιταμινών και άλλων ιχνοστοιχείων είναι επίσης τα σιτηρά ολικής άλεσης και οι ξηροί καρποί, πάντα με μέτρο!

Το αλμυρά φαγητά κάνουν πιο έντονη την «όψη φλοιού πορτοκαλιού», γιατί συμβάλλουν στην κατακράτηση υγρών. Αλάτι δεν προσθέτουμε μόνο εμείς κατά το μαγείρεμα, αλλά κρύβετε και σε όλα τα έτοιμα γεύματα και σνακ, στα αλλαντικά, στα τυριά και στο ψωμί. «Αντίδοτο» στο αλάτι είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, δηλαδή τροφές πλούσιες σε κάλιο.

Οι πρωτεΐνες είναι οι δομικοί λίθοι του δέρματος, γι αυτό καταναλώστε εκδοχές τους χαμηλές σε λιπαρά όπως τα ψάρια, τα πουλερικά και τα όσπρια.

Αγαπήστε το ελαιόλαδο και αποφύγετε τα ζωικά λίπη, για την υγεία των αγγείων και συνεπώς την καλή κυκλοφορία του αίματος. Δύο με 3 κουταλιές την ημέρα είναι αρκετές για να αποκομίσετε τα οφέλη! Άλλα σημεία κλειδιά τα οποία πρέπει να θυμάστε είναι η καλή ενυδάτωση,  η φυσική δραστηριότητα και η σταδιακή απώλεια βάρους για άτομα με επιπλέον κιλά.

Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, για παράδειγμα μερικοί είναι επιρρεπείς στο τσιμπολόγημα, ενώ άλλοι καταναλώνουν μεγάλες μερίδες. Συνειδητοποιήστε τι είναι αυτό που μπορεί να κάνετε λάθος και θα έχετε κάνει το πρώτο βήμα για να το αλλάξετε.

Να θυμάστε πως ότι χτίζεται μέσα στο σώμα μας για πολλά χρόνια, δεν γίνεται να «σβηστεί» σε μία νύχτα. Απαιτείται ολοκληρωμένη προσπάθεια και από μέσα  & τα φυσικά συστατικά της διατροφής, ή των ολιστικών συμπληρωμάτων διατροφής, αποτελούν το πρώτο βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.

Γράφει η Ήβη Παπαϊωάννου, MS, RDN Διαιτολόγος, Σύμβουλος Διατροφής της Power Health




πηγή: http://www.boro.gr/
Rate this item
(0 votes)